Banken
Geur binnen banken: een verbeterde klantervaring

Klantenbinding
Klanten kunnen tegenwoordig eenvoudig online informatie opzoeken over het productaanbod en –voordelen. Hierdoor overweegt een consument vaker van bank te wisselen. Dit betekent dat financiële instellingen en banken voortdurend met elkaar concurreren om klanten aan te trekken en nog belangrijker, te behouden. Een verbeterde klantervaring is een krachtige manier om klanten te behouden. Merken gebruiken geur als een methode om de klanttevredenheid en het niveau van hun klantenservice te verhogen.
Geur-feit
“Het begeuren van bank instellingen verhoogt de klanttevredendheid en klanten hadden het gevoel dat ze minder tijd in de bank verbleven”
Voordelen van zakelijk begeuren
Een bedrijfsgeur heeft veel voordelen. Dankzij de geur kan het merk op een persoonlijker, emotioneler niveau contact maken met de klant dan met traditionele marketing. Bovendien draagt geur bij aan een betere merkherkenning en totale klantervaring. In een tijd waarin online bankieren steeds meer terrein wint, wordt dit steeds belangrijker. Uw klanten hebben veel minder redenen om een vestiging te bezoeken, dus wanneer ze dat wel doen wilt u zorgen voor een persoonlijkere ervaring die men hoog waardeert en bijblijft.
Klanttevredenheid
Het blijkt dat mensen dankzij geurverspreiding denken dat ze korter in het filiaal aanwezig zijn of minder lang hoeven te wachten dan in werkelijkheid. Daarnaast wordt het serviceniveau ook positiever beoordeeld.
Merkherkenning
Omgevingsgeur onderstreept op unieke wijze uw belangrijkste bezit, uw merk.
Voeg geur toe aan uw bankkantoor
Neem contact op met een Air Aroma vertegenwoordiger, wij zorgen ervoor dat uw bedrijf heerlijk gaat ruiken.